יום ראשון, אפריל 3

מתחילים עכשיו! מכתב מלב של אמא


באו נגשים זאת יחד! נשלים בניית מקווה לע"נ גאולה.
לתרומות בכרטיס אשראי
לתרומה דרך הטלפון התקשר ל: 0544-770-230
בזכות מצוות הצדקה נזכה תיכף ומיד להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח

מכתב של ליבי:

דבורה לאה גאולה
היקרה והאהובה שלי,
הלב שלי מלא בגעגועים אלייך, בתוך כל העשייה עברו שנתיים בהן לא היית איתי, לא ראיתי אותך מתחילה ללכת, לא קניתי לך נעליים חדשות, לא שמעתי אותך הוגה את המילה אמא, לא אספתי את השיער הג'ינג'י שלך - שלא הספיק להתארך, שנתיים בהן התגעגעתי עד כאב, גם היום מושקא אחותך חיפשה אותך - איפה בייבי שלי? -  וביקשה שתחזרי אליה, שנה בה אמנם לא היית איתנו, אבל בעצם הרגשנו אותך קרובה מאוד, ב-ע-צ-ם דבורה לאה גאולה שלנו, בעצם היית איתנו בצורה עוצמתית וחזקה, אפילו מושקא שקטנה מכדי להרגיש אותך מחוץ לגוף הקטן שלך, אפילו היא יכלה לשים לב לכל השינויים וההוספות שהוספנו בבית חב"ד בזכותך.
את יודעת גאולונת, אומרים שכל ילד מביא איתו שפע כשנשמתו יורדת לתוך גוף בעולם הזה, ברגע שעזבת את העולם שלנו גאולונת, ברגע שעלית קרוב מאוד לה' את כבר יצאת מהגוף המוגבל שלך, וכך גם השפע שאת נבחרת להוריד אלינו, ילדה קטנה שלנו, גם השפע הזה הפך להיות בלתי מוגבל.
השפע הזה איפשר לנו להגביר את העשייה, העשייה לקראת המטרה האמיתית של בריאת העולם, עשייה לזירוז וקרוב ביאת המשיח, עשייה בזכותך, לזכותך ובשבילך, אנחנו רוצים לספר לך על הפעילות שעל אף הקושי לא חדלנו ממנה ולא רק זאת, אלא שבעונה זו היו הוספות רבות, הוספות שרק היטיבו עם נשמתך הטהורה, הקמנו פינת קפה מושקעת, לשם המטיילים הרבים יכולים לבוא, להנות ולברך בזכותך, פינה זו הוסיפה באווירה החמימה ואהבת ישראל, דברים שבאופן כללי הרגשנו אותם בעונה זו בצורה הרבה יותר עוצמתית בזכותך!!!
האהבת ישראל שהוספנו בה לזכותך גרמה לנו להיטיב עוד ועוד עם המטיילים היקרים שבאים אלינו, גם ברוחניות וגם בגשמיות, בזכותך הרבינו בשיעורים וחברותות באופן אינטינסיבי, בזכותך פתחנו מסעדה עם אוכל בשרי ומזין למטיילים.
ושיא השיאים גאולה שלי, שיא השיאים ילדה טהורה שלי, זו העובדה שבזכותך בנינו מקווה טהרה!
כל כך הרבה זמן ציפינו לזה, אולי את זוכרת שעוד כשהיית איתנו ושיחקת על הברכיים של אבא, אבא דיבר איתי וחיפש ביחד איתי דרכים איך להוציא לפועל את החלום הזה, ואת בזכות העקשנות הג'ינג'ית שלך נטעת בנו תקווה ונתת לנו את הכח להלחם בכל המכשולים הרבים שצצו בדרך להגשמת החלום, מכשולים מכל הסוגים, כאלה של בירוקרטיה, כאלו של מימון, וכאלו של ייאוש, בכל פעם שנתקלנו במשהו שמפריע היית את זו שעלית מולנו עם החיוך שובה הלב שלך, חיוך מקסים אך גם תובע, כזה שתובע אבא ואמא תמשיכו הלאה, תוסיפו באור, אני משתוקקת להפגש איתכם מחדש, מייחלת שייבנה בית המקדש, מבקשת שתוסיפו עוד למעני !
ולכן דווקא היום, ביום השנה השני לפטירתך הפתאומית, כשהזכרונות, הכאב, התחושות, הריחות והרגעים שוב עולים ומציפים, אנו בוחרים לתעל זאת לעשייה חיובית.
היום! אנחנו מתקדמים בבניית מקווה הטהרה לעילוי נשמתך! אנחנו פותחים עכשיו בקמפיין התרמה לטובת המקווה למשך 24 שעות! מגייסים את כל הסכום על מנת שנוכל לסיים את הבנייה.
באו והיו שותפים
להשלמת בניית מקווה טהרה
בבית חב"ד 'האמפי' שבהודו
לע"נ ביתנו דבורה לאה גאולה.
באו נגשים זאת יחד! נשלים בניית מקווה לע"נ גאולה.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה