יום שלישי, דצמבר 28

סגירת מעגל ב-האמפי

מידי שנה יוצאת קבוצה מהישוב בית דגן, ובראשה ראש מועצת בית דגן מר אלי דדון, לטיול. אך השנה היה זה מיוחד מאי פעם. הם יצאו להודו ומבלי ידיעתם, בהשגחה פרטית הם פגשו את בן הישוב, הרב מוטי גרומך שהקים בית חב"ד האמפי שבהודו יחד עם משפחתו. זה היה כמו להגיע הביתה, ומצד הרב גרומך זה כמו שקרובי משפחה באים לבקר... מה שלא קורה כמעט בהודו!

מה שמיוחד היה, שבתור שליח חב"ד בבית דגן מכהן הרב שמואל גרומך אביו של מוטי וכל תושבי היישוב זוכים ליצור איתו קשר כזה או אחר בכל התחומים ונעזרים בבית חב"ד בגשמיות או ברוחניות.
אם עד היום, אמרו חברי בקבוצה, ידענו להעריך את הפעולות של בתי חב"ד, היום הערכתנו לפחות הכפילה את עצמה. לפגוש זוג, כך אמרו, שוויתר על חייו בכדי ליצור בית אמיתי ב"חור" בהודו זה מדהים מבחינתנו.
האווירה במפגש שהצטרפו אליו עוד מטיילים, הפכה להיות קרובה ומשפחתית וחיש מהר נשלף בקבוק "משקה" לומר "לחיים" איך לא?
אחרי שישבו ושרו יחד שירים כמו בבית, הוגשה ארוחת ערב ומיד אח"כ ראש המועצה מר אלי דדון אמר דבר תורה וסיפר בכבוד אכסניה - על הערכתו העמוקה והכנה על הפעולות של בתי חב"ד בכל העולם שלו אישית באה הזכות להכיר שני סניפים באופן אישי.

כך ישבנו מעל שלוש שעות להתוועדות 'שבט(ת) בית דגנים גם יחד, כשממטבח הבית חב"ד לא מפסיק לזרום כיבוד כמו שרק בהודו יודעים להכין. הפרידה הייתה קשה אך חסידים לא נפרדים והבטחנו לעשות הכול כדי להמשיך את המפגש המרגש יחד בבית המקדש בקרוב ממש. 











2 תגובות:

  1. יפה לו בפרגון..
    תאמת, חזק!!
    (הערות שמורות במערכת:) :)

    השבמחק
  2. אנונימי29.12.2010, 1:13

    יישר כח! המשיכו בפעילות ביתר שאת וביתר עוז!

    השבמחק