יום שישי, אפריל 1

יהודי האמפי צהלו ושמחו

כשבוע לפני חג הפורים עמלו צוות בית חב"ד האמפי בראשות הרב מוטי גרומך להכין את מבצע פורים על כל פרטיו. האמפי נכבשה בשילוט ופרסומות המזמינים את כולם לבוא וליטול חלק במצוות פורים. אוזני המן נאפו קילו אחר קילו, ההגברה הוכנה, וקישוטים נתלו - לתת למקום הפסטורלי אווירה פורימית.
מיד במוצאי שבת נדלקו אורות בשלל צבעים וכ-ל היהודים בהאמפי נהרו לבית חב"ד לחגוג. האירוע נפתח בקריאת מגילה לא לפני שהתמימים זלמן גרומך ואליהו חביב עשו סיבוב על קטנוע לעבור בכל מקומות הלינה והמסעדות לוודא שאף יהודי לא יחמיץ!!!
אחר קריאת המגילה מתוך שמחה אמיתית, ולחיים בשפע פרץ הקהל בשמחה וריקודים. לאחר מכן התיישבו לסעודה חגיגית עם התוועדות לתוך הלילה. ואז... נכנסו עוד שני יהודים שרק עכשיו הגיעו ולא הספיקו- בשביל זה אנחנו כאן! בעוד הרב גרומך מתוועד, קרא להם הת' אליהו חביב את המגילה. בשעות הקטנות של הלילה הסתיימה ההתוועדות כשהשלוחים מתכוננים ליום המחרת...

בבוקר יום פורים לא היה הודי שלא ידע מה זה החג. האופנוע של הבית חב"ד עבד שעות נוספות לזכות כל יהודי בכל מצוות החג... קריאות מגילה אחת אחרי השניה ללא הפסקה לכל קבוצת יהודים שנקראת בדרכם. כמובן משלוחי מנות מהודרים, מתנות לאביונים והזמנת כל היהודים למשתה ושמחה המרכזי עם בשר ודגים! בשעה 16:00 התייצבו עשרות יהודים לקריאת מגילה כשהתמימים מנצלים את הזמן להניח תפילין לגברים. בנתיים הזדרז הרב גרומך עם רעייתו ללכת ליהודי היחיד שגר בהאמפי ונשוי לגויה ולתת לו משלוח מנות מהודר הכולל תכנים חסדיים וגאולתי ים ולזכות אותו במצוות החג. לאחר קריאת מגילה התיישבו כולם למשתה ושמחה עם סעודה חגיגית ועשירה והתוועדות חסידית עם לחיים ויין בשפע תוצרת עצמית של בית חב"ד האמפי.
צוות בית חב"ד הוציא בקבוק אחרי בקבוק...עד דלא ידע!
ב"ה ההתועדות עד השעות המאוחרות פעלה דברים שהזדמנות אחרת לווא דווקא היתה מועילה, כמו בחור יהודי שמסתובב עם בחורה גויה שהחליט לעזוב אותה!!! בחור שהחליט ללמוד תניא באופן קבוע כו'..

והאמפי צהלה ושמחה!

















4 תגובות:

  1. ליבי ומוטי!!!!!
    אין עליכם!!!
    כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!
    ממש לראות ולהתמוגג מנחת..:)
    מחכים לכם בארץ, ואוהבים בלי סוף!!!

    השבמחק
  2. אנונימי3.4.2011, 3:56

    יואאא..ליבי במזרח..
    איזה שרי..תתחדשי.:)
    מחמם את הלב ,
    תשים חמים לזלמן ומוטי
    מריופול

    השבמחק
  3. אנונימי4.4.2011, 2:20

    ליליליבי במזרח

    השבמחק
  4. אנונימי2.12.2022, 4:26

    New gamers get to enjoy an impressive welcome bonus of 230% on preliminary deposits + forty five free spins on Neon Wheel 7’s. That's a cash 점보카지노 boost that can actually help you hit the bottom working. Many people have shared their different views on the existence of online gambling. Below are 25 well-liked quotes that specific a variety of|quite lots of|a wide selection of} ideologies in relation to gambling. When you recharge, you are be} sure to get rewards and further cash to play with phrases of|when it comes to|by means of} bonuses.

    השבמחק